Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Po doručení MacBooku v ceně cca 70 000 Kč bylo zjištěno, že notebook byl vložen do krabice obráceně, to že byl už rozbalen dokládaly dále špinavé otisky prstů na povrchu notebooku a natržený obal. Recenze, napsaná na stránkách ALZY byla zamítnuta (??!),bez vysvětlení.
Možnost napsání další recenze byla zablokována. Informujeme tedy na této platformě.
V minulosti jsme považovali Alzu za seriózního dodavatele, nyní se tedy i nám bohužel potvrdil již obecně známý fakt, že se s Alzou děje něco velice nepříznivého.
Nakupují v Alze dlouhodobě a byla jsem vždy spokojená ale teď jsem nucena napsat špatné hodnocení. Zboží jsem objednala 15.12.24 a do dnešního dne (20.12.24) nedorazilo. Každý den napíšou že dodají další den. Jedná se o dárek pro dítě a vypadá na to že musím narychlo koupit něco jiného. Na zákaznické lince je pouze automat a na maily nikdo nereaguje. OSTUDA.
Hrůza a děs, jakmile dojde na plnění pravidel z jejich strany.
Reklamaci vysavače zamítli z důvodu „mechanického poškození“, vrátili špinavé a zapáchající zboží. Posudek k zamítnutí a posudek k jejich tvrzení, že zápach je daný „mechanickým poškozením“ nám po opakovaných žádostech odmítli dodat, přestože k tomu mají zákonnou povinnost (reklamovali jsme po méně než 12 měsících od zakoupení). Upřímně nechápu, proč si firma myslí, že je toto jednání pro ni výhodné. Dosáhli akorát naštvání a ztráty zákazníka, ztráty času na obou stranách a bude je to stát mnohem více, než jen vrátit peníze, až budou proplácet znalecký posudek, soudní výlohy atd. Nehodláme tuto firmu s náma nechat zacházet jak s hadrem, takže věc musíme řešit přes státní orgány.
Co se stalo:
Zakoupili jsme vysavač, který nám přišel používaný, bez půlky dílů a rozbitý (nejspíše reklamovaný kus). Ten se nám sice podařilo vrátit, ale stálo to několik hovorů, protože si zaměstnanci neumí přečíst, proč ho vracíme a žádají dodání chybějících dílů (které sami nedodali, což jsme uvedli jako důvod vrácení).
Druhý vysavač již došel nový, bohužel i přes důkladnou péči a čištění po každém použití se po pár měsících začaly projevovat vady (pištění, vypínání). Odnesli jsme ho na reklamaci (samozřejmě důkladně vyčištěný) a přišlo nám zamítnutí z důvodu „mechanického poškození“ bez dalšího vysvětlení. Navíc vysavač extrémně smrděl plísní a nejspíš zvířecí srstí. Situaci jsme řešili přes VašeStížnosti, kde paní Veronika ze zákaznického oddělení usoudila, že zápach je daný mechanickým poškozením a že dodat nám znalecké posudky se nebude obtěžovat, přestože byla opakovaně upozorněna, že k tomu má firma zákonnou povinnost. Posudky jsme nedostali ani po 30 dnech, takže jsme si nárokovali odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení lhůty pro reklamaci. Firma se k tomuto požadavku rozhodla přistoupit jako k nové reklamaci a tu nám opět zamítla bez dalšího vysvětlení. Nám tedy nezbývá, než naše práva vymoci přes státní orgány. A samozřejmě se firmě budeme vyhývat obloukem.
S obchodem ALZA jsem byl a jsem vždy spokojený. Děkuji, že můžeme takto přes internet nakupovat. Milan
Dnes s Alzou katastrofální zkušenost, konkrétně s jejich zákaznickou linkou, s operátorem, která se představil jako František. Naprosto nulová ochota řešit můj požadavek , jen ohánění nějakou jejich nesmyslnou interní směrnicí, která mě, zákazníka nezavazuje . Chování horší než za socialismu. Zde již já a moje rodina nikdy neutratí ani korunu.
Naprostá katastrofa.Jak se píše na Alze „do půlnoci objednáš ráno v Alza boxu máš“.To je lež.Už čekám na zásilku(byla skladem)do Alza boxu 3 dny a každý den chodí email,že se zásilka opozdí.Dnes jsem kontaktoval alzu a objednávku zrušil..Už nikdy víc.Zlatý Allegro
Alza je drahá a nespolehlivá
Nechal jsem se bohužel zlákat reklamou na rychlé dodání a zakoupil v eshopu. Již nikdy více ! Nejdřív přišel mail o dodání za dva dny, pak že některé zboží nemají, i když bylo dle webu skladem, ale dodnes zakoupené zboží nepřišlo. Objednal jsem tedy u konkurence a balík přišel druhý den.
Ujistil jsem se že Alza už nikdy .Po objednání napájecího kablu k TV mi bylo doručeno zboží s úplně jiným konektorem ,na druhý pokus mi bylo doručeno zboží kde konektor pro jistotu vůbec nebyl .
Pronajal jsem si na notebook na Alza NEO s tím že je kompletně pojištěn proti rozbití a krádeži. Notebook mi byl ukradnut ze zavřeného bytu. Po nahlášení události jsem čekal 30 dní místo slíbených 48h na to, abych dostal odpověď
v důsledku úmyslného nebo nedbalostního/neopatrného jednání Člena (např. ponechání Přístroje na nechráněném, volně přístupném místě jako např. v nákupním košíku, na stole v restauraci, odcizení Přístroje v souvislosti se sníženým vnímáním Člena v důsledku spánku, požití alkoholu či jiné omamné látky apod.); – tuhle podmínku mohou vstáhnout na jakoukoli událost která se vám stane, následně mi byla zaslána faktura na celé zařízení a ještě mi drze zaslali fakturu na splátku. NEDOPORUČUJI tedy nikomu použít AlzaNEO program a už ani alzu na supportu jsou neochotní nic neví a nemají zájem o zákazníka.
Do půlnoci objednáš ráno v alzaboxu máš – to bych poupravil na ještě třetí den od objednání nic nemáš. Zákaznická podpora 9 min čekání než jsem se spojil s operátorem, který mi nebyl schopný na zpoždění objednávky nic říct. Ptal jsem se jestli je to normální a prý teda není no. Nicméně neměl co říct. Předtím objednávka drogerie. Došlo až za několik dní nekompletní. Z nádob bylo odlito množství přípravků. Katastrofa. Končím s alzou, ikdyž jsem předtím byl relativně spokojen. Děkuji už nechci. A ta skvělá reklama je teda pěkný blábol😉.
Ve čtvrtek objednaná pračka, v sobotu má být doručena, že nedorazila na depo, v neděli to samé, v pondělí že ji Roztyly,v úterý nedorucili a stále čekám, za 700 bych čekal bez chybné doručení, ale tady jeden neví o druhém a slyším jen samé výmluvy