Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

Kdyby si chtěl někdo počíst, posílám výtah z článku, který připravuji a ve kterém je popis událostí, tak jak šli po sobě.
23.07.2020
– Je 18:00 a já objednávám zboží v internetovém obchodě ALZA.
Mobilní telefon iPhone Xs 64GB vesmírně šedá – rozbaleno.
– Ověřuji si co se skrývá pod pojmem „rozbaleno“ v popisu stojí: Nové zboží s plnou zárukou, jež bylo otevřeno, nebo má náhradní obal, případně bylo vráceno jinými zákazníky. Ok, s tím nemám problém.
23.07.2020
– V 00:30 přišla zpráva, že zboží dorazilo do Alzaboxu. Jsem nadšený, zboží doručeno za 6 hodin.
– iPhone jsem vyzvedl, vybalil, zapnul, nahrál E-sim (99,-Kč) a nalepil ochranné sklo (150,-Kč)
– Při prvním testování ale nadšení vyprchalo. Zjistil jsem že nefunguje reproduktor a telefonu který byl celou noc na nabíječce chvíli po poledni došla baterie…
– Volám na linku Alzy, kde operátorovi vysvětluji situaci a ten slibuje, že se mi obratem někdo ozve.
– Čekám, nikdo nevolá
27.07.2020
– Zašel jsem do autorizovaného servisu Apple v Jihlavě, kde vysvětluji technikovi situaci a prosím o diagnostiku telefonu.
– Technik provede diagnostiku a sdělí mi že reproduktor je vadný, baterie je v posledním tažení a nereaguje na diagnostiku což ukazuje na neoriginální baterii. Pro potvrzení by ale musel otevřít telefon a
otevřením telefonu bych přišel o záruku u Alzy, což je jediná záruka, kterou momentálně mám, neboť zařízení bylo aktivováno v dubnu 2019 a záruka Apple trvá rok.
– Technik doporučuje řešit situaci přímo s Alzou.
Píši tedy první e-mail:
Dobrý den, volal jsem k Vám na zákaznickou linku, kde mi technik slíbil že se ozvete, ale marně čekám. Rozhodl jsem se tedy ještě napsat.
Koupily jsme u Vás nový, „pouze vybalený“ I phone XS se zárukou. Dorazil k nám před víkendem.
Po spuštění jsme zjistili, že telefon má nefunkční hlavní reproduktor a baterie vydrží sotva půl dne.
Zašly jsme tedy s vedoucím do autorizovaného servisu Apple, který sídlí nedaleko naší firmy a kde nám bylo sděleno, že jsme se patrně stali obětí nějakého podvodu,
protože zařízení které nám přišlo, bylo aktivováno již v dubnu 2019 a používáno a že má s největší pravděpodobností měněnou baterii za neoriginální.
Čili se jedná o použité a neodborně opravované zařízení.
Prosím o Vaše vyjádření.
S pozdravem Dvořák
– komunikuji se zaměstnancem Iwantu o postupu reklamace. Je mi oznámeno, že f. Alza je oficiální Apple reseller a proto je situace ohledně mého nákupu zajímá.
Přichází odpověď od Alzy:
Zboží doneste na jakoukoliv z našich poboček nebo pošlete poštou na adresu:
Alza.cz – reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Píši druhý e-mail:
Rád bych prvně mluvil s někým odpovědným, tak jak mi bylo slíbeno. Čekáme na Vaše vyjádření.
Před vrácením zboží také na konzultaci ohledně E-sim, jenž je nahrána a aktivována v zařízení.
(jedná se o služební telefon/pohotovostní linku, na kterou denně volají zákazníci).
S pozdravem Dvořák
Přichází odpověď od Alzy:
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
Dle informací kolegů z kompetentního oddělení, nebyl produkt v servisu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
– WTF?
Píši třetí email:
Dobrý den, děkuji za zprávu.
Vaše oficiální vyjádření ke zboží z objednávky č.: *** tedy je, že nám v autorizovaném servisu Apple lhali?
Trváte tedy na tom, že zboží je nové, pouze vybalené
a tvrzení technika Apple ohledně neoriginální baterie u které není možné zjistit aktuální stav, protože nereaguje na diagnostiku a má neodpovídající kapacitu se nezakládá na pravdě?
Před návštěvou Vaší pobočky bych také rád konzultoval standardní postup reklamace zařízení s e-sim,
jenž je nahrána a aktivována.
(Jedná se o firemní telefon/pohotovostní linku, na kterou denně volají zákazníci).
Zboží je díky nefunkčnosti reproduktoru a slabé výdrži baterie pro firmu prakticky nepoužitelné,
proto bych prvně rád vyřešil přesunutí e-sim.
28.07.2020
Odpověď od Alzy:
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Máte prosím možnost zaslat dokument od servisního technika? Děkuji.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Čtvrtý e-mail:
Dobrý den, Dokument nemám.
Technik řekl, že v tomto případě nám rozhodně doporučuje obrátit se rovnou na Alzu.
Včera odpoledne ale ještě volali, jak jsem Vám psal, že jste oficiální Apple reseller
a jestli můžeme poskytnout info o postupu reklamace.
Zkusil jsem teď na to číslo zavolat, že požadujete od technika Apple zprávu a technik slíbil,
že mi jí pošle do e-mailu. Hned jak přijde, přepošlu ji Vám.
S pozdravem Dvořák
Alza:
Dobrý den, děkuji velice za zprávu.
Prosím napište nám jakmile technik Vám zašle požadovanou zprávu. Děkuji.
– přichází zpráva z IWantu
IWANT:
Popis závady dle zákazníka: Rychle se vybíjející baterie, nefunkční reproduktor.
Vyjádření technika:
Na zařízení byly provedeny diagnostické testy potvrzující nefunkční spodní reproduktor a opotřebenou baterii.
Vzhledem k tomu, že dle záznamů společnosti Apple Inc. se neshoduje datum nákupu s datem aktivace zařízení a pro zařízení již neplatí roční mezinárodní záruka na opravy a servis,
je oprava možná mimozáruční výměnou následujících dílů:
– Baterie
– Reproduktor
Celková částka opravy včetně DPH a práce činí 4980 Kč.
Částka za vystavení cenového návrhu: 349 Kč
– Za dokument o stavu zařízení požadovaný f. Alza jsem musel zaplatit 349 Kč.
Alza:
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
Váš požadavek byl předán na příslušné oddělení. Budu Vás kontaktovat,
jakmile pro Vás zajistím požadované informace. Žádáme Vás ještě o strpení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů mne neváhejte kontaktovat. S přáním hezkého dne.
Alza:
Dobrý den, prosím o zaslání původního dotazu.
Jelikož zde se nám nedaří dohledat konverzace a podrobnější informace.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Alza:
Dobrý den,
děkuji za Váš email. Omlouvám se za komplikace, prosím zajděte se zbožím na prodejnu
kde budete moct tento problém vyřešit s kolegou nebo telefon pošlete na adresu
Alza.cz – Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
s úvodním dopisem kde uvedte číslo objednávky a závadu
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.
– e-sim řeším nakonec s operátorem.
Platím 100kč za aktivaci původní plastové sim.
Alza:
Vážený zákazníku,
Vaše zboží ****** – ROZBALENO Mobilní telefon iPhone Xs 64GB vesmírně šedá jsme přijali k vyřízení pod číslem reklamace *********. O jejím zpracování Vás budeme průběžně informovat e-mailem.
31.07.2020
Alza:
Vážený zákazníku,
Vyřídili jsme Vaši reklamaci ******.
Způsob vyřízení: Výměna
Produkt je připraven k vyzvednutí na VÝDEJI ZBOŽÍ v naší prodejně na adrese Chlumova 1a, Jihlava.
– Zajel jsem vyzvednout zboží a ptám se technika, co bude s fakturou za servisní protokol z Apple,
který jsem musel nechat udělat a zaplatit a přiložil ho k reklamovanému zboží…
Prý o tom nic neví a mám napsat na podporu, píši tedy další e-mail…
Já:
Dobrý den, Zboží jsem vyzvedl, rád bych se ale ještě informoval co bude s částkou 349 Kč za servisní zprávu kterou jsme museli na Vaši žádost nechat vystavit a zaplatit f. Apple. Doklad jsme přikládali spolu s revizní zprávou k reklamaci.
Dávám znovu do přílohy.
S pozdravem Dvořák
Alza:
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Mohu poprosit o bližší informace. Z jakého důvodu Vám byla účtovaný poplatek 349,-? Děkuji.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Já:
Dobrý den,
dle vyjádření servisního technika Apple je diagnostika zdarma pouze u zboží, které má platnou Apple záruku.
Vzhledem k tomu že jsem nemohl v době návštěvy I wantu vědět, že jste my místo nového zboží prodali zboží po záruce, řekl technik, že to necháme být a ať si to vyřeším s Vámi.
Od Vás ale přišel e-mail, že mám zaslat „dokument od servisního technika“
Technik mi tedy dokument dal, ale zároveň s fakturou za provedení diagnostiky na zařízení, které je po záruce.
Váš E-mail s požadavkem na zaslání servisní zprávy, fakturu za servisní zprávu
a servisní zprávu samotnou jsem Vám dal do přílohy. S pozdravem Dvořák
Alza:
Dobrý deň,
ďakujem Vám veľmi pekne za správu.
Aktuálne pre Vás preverujem podrobnosti priamo na zodpovednom oddelení. Len čo budem mať k dispozícii bližšie informácie, budem Vás okamžite informovať.
Predpokladám, že sa tak stane hneď na začiatku budúceho týždňa, pretože kolegovia z tohto oddelenia majú prevádzkovú dobu len v pracovné dni. V prípade, že budete mať akúkoľvek otázku, neváhajte nás kontaktovať na +420 225 340 111, prípadne môžete odpovedať na tento mail. Prajem Vám pekný deň.
Alza:
Dobrý den,
děkuji za Váš email. Prosím o přeposláni kde vás žádáme o zaplacení 349kč,
nebo kde jste tuto sumu musel zaplatit.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Já:
Dobrý den,
dle vyjádření servisního technika Apple je diagnostika zdarma pouze u zboží, které má platnou Apple záruku.
Vzhledem k tomu že jsem nemohl v době návštěvy Iwantu vědět, že jste my místo nového zboží prodali zboží po záruce, řekl technik, že to necháme být a ať si to vyřeším s Vámi.
Od Vás ale přišel e-mail, že mám zaslat „dokument od servisního technika“
Technik mi tedy dokument dal, ale zároveň s fakturou za provedení diagnostiky na zařízení, které je po záruce.
Váš E-mail s požadavkem na zaslání servisní zprávy, fakturu za servisní zprávu
a servisní zprávu samotnou jsem Vám dal do přílohy. S pozdravem Dvořák
Velmi mne překvapilo že se na pobočce v Táboře nedá platit hotovostí.V minulé době jsme si fízlování užili dost a dnes se to děje opět mj.i přes banky.Pokud vím hotovost ještě naštěstí nevymizela a proto volím jiného prodejce dokud Alza opět nezačne přistupovat k platbám v hotovosti.Nepotřebuji aby si kdejaký jouda mohl v klidu kontrolovat co jsem kdy kde a v kolik kupoval…
První tři nákupy na Alze a všechny katastrofální. 1. projektor, který byl nabízen jako použitý, ale od začátku bylnefunkční. 2. autorádio – též nefunkční od začátku. 3. nákup – reproduktor, to byla topovka, fungoval celých 6 hodin… Nemám slov a ani trpělivost nakupovat od této společnosti. Chápu, že je dnešním trendem prodávat šmejdy, ale tohle už je opravdu moc. Pokud chcete ztrácet čas s reklamacemi – hurá do toho.
Velmi negativní zkušenost se zákaznickým servisem. V objednávce v řádu několika tisíc korun jsem obdržela jako bonus komfortní doručení, což znamená vybalení z krabic a odvoz starých krabic. Objednávala jsem 2 x velké TV. Již kurýr, který to vezl mi do telefonu sdělil, že mi krabice neodveze, že prý ze zákona potřebuji krabice. Což se mi nezdálo a na zákaznickém servisu mi toto záhy telefonicky popřeli a sdělili, že zašlou dalšího kurýra pro svoz. Druhý den mi poslali dotazník spokojenosti, kde jsem vyplnila svoji negativní zkušenost s „komfortním doručením“. Na to mi po dlouhých odepisování přišla nabídka 100 Kč šek jako odškodnění a nebo dodatečný svoz. Zvolila jsem dodatečný svoz. Poté se mi ozvali znovu z Alzy s tím, že svoz neuskuteční. Že mi nabídli šek a ten jsem odmítla. Velmi smutné chování a jednání pro takovouto společnost. Za mě veliká ostuda a selhání lidského faktoru.
Pri zakoupeni kavovaru k nemu byl bonus – kava v hodnote 800 kc- tu jsme neobdrzeli ani po nekolika telefonatech. Jednani Alzy se zakaznikem katastrofalni !
Zklamání z ALZA
… nakupuju nejen elektroniku takřka výhradně na Alze už několik let. Posledních pár objednávek od Alza s doručením do AlzaBoxu přišly s několikahodinovým zpožděním oproti původně avizovanému času. Budiž – ačkoli nastavené očekávání a pak to zklamání ze „zase to je jinak a pozdě“ na náladě nepřidá. V posledních pár měsících jsem proto občas dal srovnání šanci jinému eShopu jako CZC atp. – vše fungovalo bezproblémově (jako kdysi před pár lety u Alzy). Ale dostal mne následující sled z mého pohledu brutálních faulů.
1) FAIL 1 – Co mne ale teď nažhavilo, že online zaplacenou objednávku dodají namísto v 17:30 až v 11 večer, zároveň v sobotu ráno napíšou SMS, že neděle je poslední den, kdy si mohu z Alzaboxu vyzvednout. V neděli ráno ale v alzaboxu nic nebylo a na jejich hotline mi řekli, že to v sobotu večer stáhli. Dohodli jsme se, že mi pošlou peníze zpět a že pokud budu chtít, tak si zboží objednám znovu.
2) FAIL 2 – Dneska je středa odpoledne a peníze nikde. Volám na hotline a řekli mi, že zatím ještě nic neposlali, protože zboží asi ještě není naskladněno zpět. Slečna na hotline bez informací – není schopná říct, kdy mi peníze zpět pošlou, nejpozději ale do 5 dní. Online jsem platil v pátek, zboží si vzali zpět v sobotu v noci a do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze. S takovým přístupem jsem se na eshopu zatím nesetkal.
Milá ALZO, takto fungovat nechci – ani kdybych byl nový zákazník, natož jako léta loajální zákazník. Tohle byla poslední kapka a taky poslední objednávka. A bohužel mám pocit, že z nás dvou jsem jediný, koho to mrzí.
M.
REKLAMA ÚŽASNÁ
REKLAMACE PROBLÉM.
NEUMÍ PORADIT A KDYŽ, TAK ODKAZ NA AUTORIZOVANÝ SERVIS, KTERÝ TYTO OPRAVY TV PHILIPS NEPROVÁDÍ.
RYCHLÉ JEDNÁNÍ, ŠPATNÉ INFORMACE.
Reklamace
Už po několikáté nespokojenost! Poplatek za platbu firemní kartou 421kč?? vážně? dopravné platím i při objednávce nad 50tis?? už si nikdy z Alzy neobjednáme!
Kvalita zboží nic moc, při reklamaci nevstřícnost, nechtějí vracet peníze, protahují reklamaci.