Recenze Alza

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.4
Jednání se zákazníkem
2.1
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • spolehlivost
  • rychlá doprava
  • Přehledný web
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

343 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Objednáno a zaplaceno 21.12. zboží skladem, dnes 31.12. zboží není – objednáno u dodavatele s neznámým datem dodání. Tento postup Alzy je na stížnost u ČOI. Dost nechápu, že se tím inspekce z moci úřední už dávno nezabývá. Hodnota nákupu 36.990 Kč, který ani nevidím v systému Moje Alza a nejde stornovat, jen stále chodí e-maily, ze “již” evidují platbu a zboží “přeskladňují”. Kdyby to nebyl ze strany Alzy úmysl, jiste by takové jednání nedovolil.

  2. Zaplatil jsem pojištění že mohu vrátit zboží do 60 dnů.Vrátil jsem ho po 3 dnech jelikož to byl nevhodný dárek.Uznali mi reklamaci a že mi vrátí peníze.Při návštěvě pokladny mne šokovali že mi peníze nemohou vyplatit že musejí čekat na dobropis ze zásilkovny.Takže Alza dostala zboží ode mne zpět nepožkocené plné funkční a zabalené a ted mi ještě zadržují peníze.Neuvěřitelné abych já čekal na své finance ikdyž oni mají své zboží nazpatek.Nemám ani zboží ani peníze nezajímají mne jejich dohody se třetí stranou a ještě k tomu když dostali nazpět své zboží.Neskutečná zlodějna z jejich strany

  3. Na Alze objednávám celá léta, ale v posledních měsících je to skutečná katastrofa. Vyberu zboží, objednám a pak čekám místo dvou dnů, třeba i týden a více. Navíc mi jedna objednávka přijde třeba v deseti malých balíčkách, což je něco naprosto nesmyslného.

  4. Nehoráznost a šílenost! 11.12. jsem objednávala zboží, včetně vánočních dárků. Člověk by řekl, že je to dostatečně dopředu, zboží bylo skladem a chvástají se rychlým doručením přece. A nic… Posouvání odeslání objednávky, od 15.12. dokonce žádný info o objednávce. Ani nenapsali. Po deseti dnech jsem urgovala kde je teda má objednávka, výmluvy, neinformovanost… Přišla mi dnes, 23.12.! a přišlo úplně jiné zboží než jsem objednávala, takže nemám dárky pro děti.. Alza jde do kopru očividně! Jsem zvědavá jak to vyřeší!

  5. Reply
    Daniel Winkler 23.12.2022 v 20:15
    1.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    (Prý) Jednička na trhu jede momentálně poslední měsíc neskutečné bomby a pecky! Bohužel ne blíže vrcholu, ale směrem dolů, a to kosmickou rychlostí. Pryč je rychlost dodání, jednání se zákazníkem a další. K čemu je doručení do AlzaBoxu, když nejsou schopni doručit balík do druhého dne, jak tvrdí? S klidem oželím jeden den, před Vánocemi i dva, ale týden !!!!! Opakovaně mi doručovali několik balíků skoro týden. Každý den sms se zpožděním při přepravě. Za těch sedm dní to stihnu doručit i pěšky !!! K čemu je AlzaPlus ??? Doručení zdarma? To si klidně můžou narvat někam! Na Alze utrácím ročně opravdu mnoho peněz. S tím je však konec. Po novém roce se opět vracím k CZC, TSBOHEMIA a dalším spolehlivým obchodníkům. A Alza si svoje zboží s tímto přístupem může strčit třeba do p*****!

    Klady: Teď už nic Ani Třetinka je už nevytrhne
    Zápory: Klamavé reklamy na Google ( po rozkliku cena úplně jiná, dražší ) Klamavé data doručení Neseriózní obchodník Snaží se prodávat vše a přitom umí h****
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  6. 3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    60

    Víc se soustředili na reklamy se zelenou potvorou, než aby SKUTEČNĚ dokázali řešit problémy. Příklad: včera (21.12.2022) byl nedaleký alzabox nefunkční, slibovali nápravu, ale nic se nezlepšilo. Dnes operátorka opět na dálku restartovala systém v a-boxu, ale nic se nezlepšilo. Takhle péče o zákazníka nevypadá, je to podobné, jako se už dávno zkazili na mall.cz

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    30

    Člověk chce daný produkt u kterého je sleva, a jak vloží do košíku a chce zaplatit, sleva hned zmizí, abyste už jako rozhodnutý zákazník museli zaplatit. Banda podvodníků. Nikdy více, nakupují zde jen slepé ovečky, případně když se slevy vychytají dost brzo.

    Zápory: Podvody na lidi Jde jen o peníze a marketing
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. KATASTROFA !!!
    Neplaťte jim dopředu. Stornované zboží zaplacené dopředu, ale peníze do dnes nemám nazpět.
    Od 17.11.2022 – dnes je 5.12.2022 (18dní) a peníze žádné. Největší blábol který mě řekli, že nemají číslo mého účtu.!!!! I idiot by věděl, že z účtu ze kterého jim peníze přišly , by mohli peníze poslat nazpět na tento účet. Jsou to podvodníci, komunikují ale nic neudělají, jen lžou. Asi mi nezbude, než je dát k soudu – ubožáci s miliardovými ročními obraty .

    P.S. strašně se změnili od odby,co jsou pod investory se sídlem firmy na Kypru………..

  9. 0.65
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Absolutně nespolehlivá služba!! S nikým se nedá domluvit, i když je chyba ve zpoždění zásilky na jejich straně. Byla jsem nucena zásilku stornovat, protože záruka dopravy byla nejistá po celou dobu a člověk nemůže být přeci pořád ve střehu, vždyť normální lidi chodí také do práce! Klamná reklama na nabízené služby, nedodrželi vůbec nic – termín, hodinu apod. Zázkaznická linka je na dvě dvěci!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    jarmila.poppova 22.11.2022 v 11:52
    3.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    100

    Předpokládané dodání zboží skladem se z nenadání prodloužilo ze 2 dnů na 14 dní (a to,
    i po předchozím dotazu, zda zboží opravdu přijde). Žádná rada, omluva, ani možnost změnit způsob dopravy, nebo adresu, ani možnost vrácení peněz za zboží. Ne příliš chápavá a ochotná operátorka Jessica nejenže nijak neporadila, ale naprosto mě do budoucna odradila provádět jakékoliv další nákupy na Alze, kdy budu vědět, že při každém problému naleznu akorát nulovou ochotu a žádný způsob řešení. Opravdu zklamání.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 3 4 5 6 7 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo