Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Dobrý den..stalo se někomu,źe Alza vám vracela peníze formou refundace??A jak jste kdyžtak dlouho čekali??Poslali mi email, že do pěti pracovních dní to přijde na účet,,a už uběhlo 7 a nikde nic..
Objednala jsem si pár věcí, takových drobnějších, jako je myš, kabely a podobně. Zboží bylo skladem na více místech, takže sem měla objednávku rozdělenou do 8 malých balíčků, které mi v jednu chvíli a v jeden den přivezl kurýr DPD. Systém posílání u Alzy v poslední době jsem nepochopila. Snad by stačilo dát vše do jedné krabice, ale tohle je šílenost.
Objednáno zboží dohromady za 28 tis. kč, v úterý, zboží mělo dorazit ve čtvrtek, tentýž den mi bylo oznámeno, že termín dodání zboží se prodlouží na další den, a další den na další pracovní den, což je v pondělí, v pondělí žádná zpráva, zásilka u dopravce byla pouze celou dobu zaevidovaná, nikoliv převzatá a už vůbec odeslaná, voláno na infolinku, tam mi pouze řeknou, že objednávku vidí, že by měla dorazit dnes, což nedorazí, protože tu už dopravce projížděl, objednávka nejde zrušit, protože ji má dopravce zaevidovanou, peníze nikde, notebook taky nikde, v životě už nikdy víc.
NEDOPORUČUJI tento obchod, velmi špatná odezva na stížnost a reklamaci.
12.9. házim věci do košíku za více, než 7 000,-, při dokončování objednávky alza rozdělila objednávku do 7 různých balíků a z akaždý chtěla zaplatit dopravu 99 korun. chci zavolat do alzy, na stránkách nemohu dohledat telefonní číslo. hledám chat, který byl na stránkách, abych se jich zeptala na číslo. chat chybí, číslo nakonec nacházím a slečna mi do telefonu potvrdila, že se nejedná o chybu.
vyhazuji většinu věcí z košíku a nechávám jen věci které nutně potřebuji. nakonec to byly pouze 2 balíky. poté zjišťuji, že alza prodává spoustu druhů zboží o dost dráž, než jiní obchodníci na netu.
12.9. zboží u alzy mám objednané a zaplacené
12.9. poděkování a uvítání v programu Alza+ na měsíc zdarma kam jsem se nepřihlásila
13.9. email o zpoždění dodávky
14.9. email odeslání prvního balíku
15.9. první balík přišel a v něm něco, co jsem si neobjednala. volám do alzy a paní mi zasílá formulář emailem, na který musím odpovědět, vyfotit špatně dodané zboží a přepravního obalu, vč. štítku a že prý pak objedná dopravu.
19.9. email s informací o dostupnosti zboží z druhé části objednávky – prý naskladňují
20.9. email s informací o zpoždění zboží z druhé části objednávky a nové datum naskladnění (o týden delší), na webu mají stále původní datum naskladnění (tento den). volám do alzy, jaké je tedy datum naskladnění. pán mi řekl, že to vzdálenější. požádala jsem o vyjmutí části objednávky a vrácení peněz (kdybych to bývala věděla rovnou, ani to tam neobjednávám) a připomínám se s vrácením a svozem špatně dodaného zpoží z první části objednávky
21.9. mi přišel email s informací, že mám špatně dodané zboží donést na nejbližší pobočku alzy (kterou mám asi 30 km). volám do alzy, že chci objednat svoz. paní mi říká, že to není možné a ž emi pošle nový formulář, ať se na něj podívám. ve formuláři stojí, že mám vyplnit jméno, adresu, číslo objednávky, druh zboží atd. a zboží odnést na pobočku pošty a odeslat poštou. odepisuji na email, že poštu též nemám blízko a zda mi bue proplacena doprava.
21.9. přišel email o odeslání druhé části objednávky (českou poštou, což je pain sám o sobě)
22.9. přišla odpověď ohledně vrácení první části objednávky, že mám opět vyplnit nějaké údaje, vytisknout fakturu, formulář, popis závady, co se stalo, odnést na poštu, odelsat a poté odeslat podací lístek, že mi bude doprava proplacena. odepisuji, že to dělat nebudu a že bych poprosila o ten původně nabízený svoz.
27.9. mi z alzy odepsali, že mi objednají svoz, ať jim vyplním další formulář a vyberu datum svotu (nejdříve za dalěí 3 pracovní dny), což jsem udělala a vyčkávám na příjezd dopravce, který měl dorazit 3.10. a samozřejmě mi o tom měla přijít nějaká zpráva. ptám se, zda mi poté alespoň pošlou správné zboží. Bylo mi řečeno, že mi bude vystaven dobropis a já si zboží budu muset znovu objednat.
3.10. nepřišla mi žádná zpráva o tom, že by měl svoz dorazit. volám do alzy, pán neví a prosí o trpělivost, že svoz určitě dorazí a nejpozději určitě dlší pracovní den, kdy nejsem doma. ptám se, co mám tedy dělat, když další den nejsem doma a prý mohu sama změnit datum vyzvednutí, až mi pošlou zprávu o tom, kdy vyzvednou zboží.
3.10. pozdě odpoledne mi volá dopravce, že je u mě za 2 minuty a jede vyzvednout to zboží. naštěstí to vyjde, přítel předá dopravci vracené zboží.
7.10. mi přijde email o přijetí zboží k reklamaci, kde technik píše, že na reklamaci dorazilo špatné zboží. WHAT?! volám do alzy, pán říká, že je vystaven dobropis na 199 korun, ať to zkontroluju, že je to tak správně. hledám v záplavě emailové komunikace, vzdám to a jdu na stránky alzy, najdu zboží a říkám pánovi, že mi to nějak nesedí, že na webu to mají za 421,-. pán říká, že to je možné, ale ve faktuře mám 199,- a že mi vrátí 199,-.
a v tu chvíli mi to došlo. Alza měla na webu špatnou cenu u zboží, které jsem si objednala, schválně doručili jiné zboží, které bych si buď nechala a objednaa si to správné nebo ho vrátila a ve chvíli, kdy ho vracím, mi můžou vrátit buď správné zboží nebo vrátit peníze. medali mi na výběr, jak měli, ale já jsem v tu dobu u nich už stejně nechtěla nic kupovat, takže sem si řekla, že mě to nasralo a a ať si trhnou. Kdyby mi poslali správné zboží, prodělali by na tom. pár korun. teď. ale třeba bych u nich nakupovala dál.
teď jsem si objednala zboží na mall za 8 tisíc a dopravu platím jen jednu, i přesto, že je objednávka rozdělena do více balíků, plus zboží tam mají levnější.
výborná zkušenost, takže díky, alzo.
Jejich fofčeni se jaksi nekona misto toho bych to nazval asi jako, po po postrčení, 4x odložené doručeni do Aboxu, po te jsem objednávku zrušil. Při první nedoručené zásilce jsem čekal na vrácení peněz 14 dní a to jsem se ještě musel ozvat. Doufám že z nich peníze tentokrát nebudu dolovat déle. Kdybych chtěl objednané zboží obdržet za týden, objednám si ho klidně u někoho kdo zboží nemá skladem, nebo u někoho kdo mi ho doručí do 2 dnu pokud je skladem. např. CZC
Pristup Alzy je neuveriteľný, mobil som poslala na reklamáciu keďže neustále vypadáva signál, hlavne Wifi. Skúšané na rôznych sieťach aby som vylúčila že príčinou je inernetový provider. Keď si chcete niečo stiahnuť alebo nedajbože zahrať hru, tak stále musíte zapínať data, pretože Wifi sa odpojuje sama od seba. Nepomohlo ani vrátenie mobilu do továrneho nastavenia. Ďalšia vec je že Alza ma vôbec neifnformovala o zamietnutí reklamácie, keby som sa neprihlásila do účtu aby som skontrolovala aktuálny stav zrejme by som sa o zamietnutí dozvedela až by mi prišiel neopravený mobil….Nechápem čo sa s Alzou stalo. Predtým mali dobrý zákaznický servis ale za posledné 3 roky sa hrozne zhoršili. Toto je druhý mobil ktorý som u nich reklamovala, u toho predošlého prestalo fungovať nabíjanie a zamietli reklamáciu s tým že našli stopy korózie…akurát si asi neuvedomili že šlo o vodotesný telefón…Už si od nich určite nič nekúpim po týchto posledných skúsenostiach.
Reklamace u Alzy, nedoporučuji jen 200 výmluv a nic neopraví,nebo lépe řečeno neuznají reklamaci.Obracim se proto soudní cestou.
Při reklamaci mobilního telefonu OnePlus 9 Pro mi nebyla uznána mnou požadovaná záruční oprava. Přestože měl odolnost proti vodě IP68 se do něj již po necelém roce údajně dostala voda. Jediné řešení pro Alzu bylo uhradit opravu ve výši 13 564,00 Kč !!! To jsem odmítl a trval na záruční opravě. Telefon mi tedy neopravený vrátili. V jakémsi reklamním inzerátu jsem narazil na opravnu v jednom obchodním centru, kde mi světe div se, mobil opravili NA POČKÁNÍ !! se zárukou za 516 Kč !!! (technik mi řekl, že stačilo očistit kontakty) Když jsem mu oznámil kolik chtěla za opravu Alza(podotýkám v záruce), Nechtěl mi uvěřit. Nechám na každém, ať si udělá obrázek jak by v takovém případě hodnotil Alzu a to navíc jako dlouholetý věrný zákazník, který tam utratil bez přehánění statisíce korun. Má důvěra v serióznost této společnosti se bohužel rovná nule. Za mne palec dolu.
-Objednal jsem tv, držák, dopravu a montáž na zeď Alza express. Původní termín doručení byl pondělí ráno – zrušili v neděli večer. Nový termín v úterý ráno – zrušili v pondělí večer. Nový termín středa 9-11, doručili cca o půl hodiny později dva pánové co stěží uměli česky, navzdory mojí žádosti prošli celý byt s novými dřevěnými podlahami v botech a televizi nenamontovali. Po cca 6 telefonátech na infolinku mi sdělili že namontují ve čtvrtek (dnes), ovšem bez mailového potvrzení. Montáž samosebou neproběhla, přišel mi mail že v pátek, ovšem bez času. Objednával jsem 14.7., je 21.7. a televize mi stále stojí zabalená v krabici v obýváku. Alza už v podstatě nekomunikuje, je jim naprosto ukradené že jsem kvůli nim musel kompletně překopat program na celý týden. Bohužel, cca od června s Alzou pouze špatné zkušenosti, očividně jim doručování nefunguje a Alza express vůbec ne. Byl to náš poslední nákup u nich.