Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
-Objednal jsem tv, držák, dopravu a montáž na zeď Alza express. Původní termín doručení byl pondělí ráno – zrušili v neděli večer. Nový termín v úterý ráno – zrušili v pondělí večer. Nový termín středa 9-11, doručili cca o půl hodiny později dva pánové co stěží uměli česky, navzdory mojí žádosti prošli celý byt s novými dřevěnými podlahami v botech a televizi nenamontovali. Po cca 6 telefonátech na infolinku mi sdělili že namontují ve čtvrtek (dnes), ovšem bez mailového potvrzení. Montáž samosebou neproběhla, přišel mi mail že v pátek, ovšem bez času. Objednával jsem 14.7., je 21.7. a televize mi stále stojí zabalená v krabici v obýváku. Alza už v podstatě nekomunikuje, je jim naprosto ukradené že jsem kvůli nim musel kompletně překopat program na celý týden. Bohužel, cca od června s Alzou pouze špatné zkušenosti, očividně jim doručování nefunguje a Alza express vůbec ne. Byl to náš poslední nákup u nich.
Krátke zhrnutie: tovar objednaný 27.6, mal doraziť 30.6 cez DHL…čo Vám budem hovoriť samozrejme, že neprišiel :D nikto ma nekontaktoval mailom, telefonicky nijako iba cez sledovanie zásielky som zistil, že tovar ide naspäť do Česka (objednávka bola do Nemecka) a to napriek tomu, že som hneď kontaktoval alzu a oni sa údajne spojili s DHL…Teraz je 12.7 zásielka sa stále nevrátila do Česka, peniaze mi stále nevrátili a to napriek tomu, že som už posielal aj prehlásenie o nedoručení zásielky. Podotýkam, že som za ten čas telefonoval do alzy 6-8 krát, už ani neviem koľko krát to presne bolo a hovoril som minimálne so 6 rôznymi operátormi z ktorých mi nikto nepomohol. Za 2 týždne a kope telefonátoch ste neboli schopný dodať mi objednaný tovar ani vrátiť mi peniaze. Ešte aj náhradná objednávka ktorú ste mi vytvorili a mala byť uhradená z peňazí za predošlú nedoručenú sa zrušila lebo sa jej nechcelo čakať kým sa rozhýbete :D Komédia, otras…
Obchod nedodržuje termíny dodání. Dvakrát mi byl posunut termín dodání – Stylem doufáme, že nám to prominete a dostanete slevu na další nákup. Zboží jsem objednala v neděli (vše bylo psáno skladem, případně skladem u dodavatele) odesláno bylo v pátek. A přesto, že jsem si zaplatila doručení domů, tak zboží bylo v pondělí uloženo na poště. A to z důvodu špatně zabaleného balíku – během převozu se poště rozlepil (byla to moc velká krabice a v ní malé věci a prázdný prostor nebyl vyplněn). Na e-maily odpovídají se zpožděním 3pracovních dnů a to stylem že se zeptají na příslušném oddělení. Finanční kompenzace znamená 100kč při nákupu do 3měsíců. Nenakoupím nikdy více.
u tohoto prodejce už nikdy více. Celý případ jsme museli předat právnímu zástupci a vše budeme řešit soudní cestou. Jelikož jsme již 3X reklamovali vířivku. První reklamace po měsíci užívání. super, vše vyreklamovali. Další reklamace po 3/4 roku používání. Reklamace taktéž uznána. Nešel teplotní panel, avšak v servisu jim šel, ale prý preventivně vyměnili za nový. No, dobrá, sice jsme koukali, že jim to tam vždy v servisu Belatrix v Jihlavě funguje. ale budiž. A vířivku jsme napustili a po cca 5-ti dnech napuštění opět blikal panel a přestala ohřívat vodu. Opět kontaktován servis, kde mi pan jak hloupému začal vysvětlovat, že se teplota vody může lišit. Ano, ale ne o 20 stupňů teplota vody a teplota displeje.Opět posláno do Alzy s tím, že Alza pošle do servisu. Jenže po kontaktování servisu Belatrix jsme zjistili, že Alza nikam nic neposlala a napsala do protokolu, že servisní středisko reklamaci neuznalo. Také aby jo, když tam vířivka nebyla, o čemž jsme se přesvědčili pracovníkem Belatrixu. Vše máme samozřejmě podložené. Jenže pan Týma, který je jednatelem Belatrixu rychle zfalšoval protokol o tom, že tam vířivka byla a tvrdí, že ji tam měl. Avšak jak mu to všechno asi nedošlo a lže, tak napsal všude špatné datumy. Dokonce nám poslal video s tím, jak nám natočil nějakou tří vteřinovou reklamaci, avšak opět opomněl, že video má datum a čas. Takže vlastně když už měl v přepravě vířivku, tak pan Týma teprve točil video s naší vířivkou.
Samozřejmě, že jsme vše předali právnímu zástupci, jelikož toto je klamání zákazníka a nedodržení smluvních podmínek a pevně věřím, že se dobereme správného konce s pravdou. Snažili jsme se kontaktovat jak Alzu, tak Belatrix a ani jedna firma není ochotna v tomto spolupracovat. Tudíž není jiná možnost než soudní spor, jelikož vše hraje proti těmto dvěma firmám, které nejednají dle smluvních podmínek.
Už nekolik let kolik bydlím v ČR si v Alzě objednávám zboží.No teprve jsem si chtěla něco vzít na splátky, a hned bylo zamítnuto.Chápu že prostě jsem cízínka bez trvalého, no nevybrala jsem si zboží za 100000, ale sluchátka za 6.Uřčitě kvůli sluchátkám neuteču domu.Když si vezmu že nejsou malý obchod, tak to je prostě k smíchu.Přemýšlím jestli dál budu něco z toho obchodu objednávat.
No hrozný. Objednám si náhradní hroty do tabletu a přijdou mi nějaký gumičky na rybářský prut?
Ten, kdo vyřizoval objednávku musel být ožralej nebo nevím.
Hlavně, že maj toho zelenýho b******, kterej říká „jsme rychlí a skvělý“. Ve snu.
Radím dobře, vyberte si radši datart, nebo jiný obchod s elektronikou.
Reklamace u Alzy, nedoporučuj,100 výmluv a nic neopraví,jen obejdou zákazníka.nebo lépe řečeno neuznají reklamaci.Obracim se proto soudní cestou.pistup u Alzy katastrofa…
Nikdy více.
Nic nedodrží, reklamaci nelze vymáhat. Komunikace se zakaznickým servisem je naprosto k ničemu.
Od Alzy už nikdy nic, koupil jsem zánovní koloběžku za 9000, už když mi volal nějakej technik, jestli nechci za 1000 korun navíc záruku okamžité výměny, bylo mi to divné, já mu řekl proč bych to dělal, když si za tu cenu koupím rovnou novou koloběžu. Zánovní koloběžka samozřejmě přišla vyfouklá, zadní guma prasklá, náhradní duše kterou mi k tomu dali také prasklá. Opravdu výsměch
Najednou mi přišel výhružný dopis od inkasní společnosti Intrum Pardubice, že dližím Alze peníze, mám platit do 3 dní plus nabíhá penále! O ničem ale nevím!!!! Po dlouhém volání do Alzy zjistili,že Alza mi omylem dvakrát poslala vrácenou částku za zboží (chyba tedy u nich). Údajně mě emailem žádali o vrácení přeplatku (nic rozhodně nepřišlo!) a věc předali pak inkasní agentuře. Hodiny jsem strávila řešením tohoto údajného „dluhu“. Rada – nekupujte nikdy nic u Alzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Můžete se se stát nechtěně dližníky (třeba už jste,jen o tom zatím nevíte)
Alza mě velice zklamala svým přístupem k zákazníkovi.