Recenze Alza

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.4
Jednání se zákazníkem
2.1
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • spolehlivost
  • rychlá doprava
  • Přehledný web
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

340 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý den,

    jsem velice nespokojená s Vaším pozdním a nedostatečným jednáním. Již měsíc a 24 dní čekám na vrácení peněz za objednávku. Vaše call centrum mi stále opakovalo do kolečka to samé, že dávají mou objednávku na nejvyšší prioritu(přes měsíc mi toto tvrdili) a nic!
    Musela jsem zajít osobně na pobočku v Holešovicích (po měsíci), aby se vůbec něco začalo dít.

    Když jste po měsíci platbu našli, tak jste ji poslali na šekové oddělení banky, se kterou nemáme nic společného. Na šekovém oddělení, leží peníze beze jména, tudíž si je nikdo z naší firmy nemůže vyzvednout. Opět jsem musela k Vám na pobočku, protože v call centru nebyli schopni mi pomoci a stále opakovali do kolečka, dáme Váš ticket na nejvyšší prioritu!!!

    Minulý týden, jste si dovolili mi poslat čestné prohlášení o tom, že jsem pochybila a uvedla původně špatné číslo účtu k vrácení peněz. Jak jsem mohla uvést špatné číslo účtu, když jsem Vám zasílala výpis z účtu, ze kterého byla objednávka placena?!?!?

    Tuto věc již řeším měsíc a 24 dni. Je toto jednání normální z Vaší strany?

    Před 2. týdny jsem hovořila s paní na pokladně, která se mi moc omlouvala, za zdlouhavé řešení problému a slibovala mi nějakou kompenzaci. Minulý týden, když jsem hovořila s tou samou paní na pokladně (po telefonu), tak mi řekla, že si nemyslí, že by bylo pochybení na straně Vaší společnosti a že na kompenzaci nemám nárok. Pokud bych o tom chtěla diskutovat, mám si opět zajít osobně na pobočku v Holešovicích, kde to se mnou kompetentní osoba probere. Už 3x jsem žádala o zavolání kompetentní osoby, která by celý tento problém se mnou řešila. Bohužel si Vaše firma vůbec neváží svých zákazníků.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Rok zpátky jsem si koupil Battlebox RTX3070 za 44 000,-. Rok fungoval perfektně, skvělej výkon a v té době, kdy jen ta karta stála jmění byl za skvělé peníze. Každopádně po roce používání počítač přestal reagovat na zapnutí. Nejdříve tento problém trval dvě hodiny a pak dva týdny v pohodě, po dvou týdnech se problém vrátil a tentokrát na dobu více jak 8 hodin. Potom opět týden vše v pohodě a najednou opět a to už jsem ho zabalil a jel reklamovat. Reklamace k mému potěšení proběhla velmi rychle a za týden jsem měl počítač zpátky doma s tím, že byl vyměněn zdroj, je otestováno a vše je v pořádku. Počítač jsem zapnul a vše bylo v pořádku.

    To vydrželo celých 6 dní a pak stačil jeden večer Red Dead Redemption 2 a problém byl zpět. Opět zabaleno a opět přes celou Prahu na reklamaci. Do reklamačního formuláře jsem zapsal veškeré potřebné informace včetně čísla předchozí reklamace, aby se měli technici od čeho odpíchnout.
    K mému nemilému překvapení se na tohle všechno reklamační oddělení/technici vykašlali. Dnes mi bylo na stránkách oznámeno, že má reklamace byla zamítnuta, protože se „neprojevil“ můj popisovaný problém a počítač normálně startuje. Což kdyby se někdo namáhal a přečetl si, co jsem psal při první reklamaci, tak by mu došlo, že ano, to samé se stalo i mě a několikrát.

    Já dokážu úplně v pohodě pochopit, že se něco takovýho může stát, je to elektronika, shit happens. Když jsem u Vás kupoval 1 PC tak jsem reklamoval celkově 4X jednotlivé komponenty, prostě se stane, ale toto? Co teda znamenala ta první reklamace? Tam se ten problém jako projevil teda nebo ne? Nebo máte jako pocit, že si z Vás dělám srandu? Co se teda testovalo na první reklamaci? U první reklamace jste teda problém zaznamenali, vrátím Vám to se stejným problémem a vy mi to vrátíte zpátky, že problém neexistuje? Při hovoru s Vaším agentem, kterej teda byl super milej i když mi nedokázal pomoct, což naprosto chápu, mi bylo oznámeno, že i vyřízené reklamace bude „servisní list“. U první reklamace v krabici nebyl, jenom výdejka. U druhé reklamace na stránkách taky není ke stažení, takže kde jsou? Ač mi Vás agent slíbil, že mi ho sežene tak mi toto nepřijde v pořádku. Fakt by mě zajímalo, kolik benchmarků se dělalo na tom, nebo to jen zapnuli na přihlášení do windows a bella ciao?
    Je opravdu smutný, že tohle opravdu musím řešit. Ten comp mě stál randál peněz a držel rok.
    Doporučení pro všechny, pokud budete na Alze chtít cokoliv reklamovat, nahrajte jim ten problém na video a přidejte k tomu. Očividně je nebaví číst tak třeba se budou chtít aspoň dívat.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Vážení lháři a zloději s klamavou reklamou,
    možná je toto oslovení hned na úvod příspěvku neslušné, ale vězte, že po přečtení následujících řádku změníte názor.
    Nedávno si moje příbuzná objednala přes eshop Alza.cz automatickou pračku. Využila možnosti vynesení spotřebiče přímo domů i s jeho zapojením – za tyto slu6by si samozřejmě zaplatila, protože nejsou zahrnuty v ceně výrobku. Na faktuře je přímo uvedeno KOMPLETNÍ DORUČENÍ AŽ DO BYTU A JEHO ZÁKLADNÍ INSTALACE.
    Odpoledne, v den, kdy mělo být zboží doručeno, jsme si volali, zda je vše OK, zda byla pračka doručena a zapojena. A co myslíte? Byla pouze doručena a nastěhována do chodby bytu (samozřejmě patřila do koupelny, kde měla být i zapojena, co jiného?). No nic, okamžitě jsem zavolal na linku Alzy, kde jsem hovořil s operátorkou a na základě faktury a položek v nichž zahrnutých a zaplacených jsem ji sdělil, ať okamžitě pošle zpátky ty, co doručovali pračku, aby ji zapojili. Operátorky odpověď byla, že celou situaci prověří (slovensky hovořící operátorka).
    Na základě výše zmíněného přišla emailem reakce obchodu na email klientky, která na tento email odpověděla tak, jak se celá situace odehrála, bohužel už bez zpětné reakce. Celá nepříjemnost se odehrála před 14 dny a ze strany eshopu nebyla podaná žádná omluva ani odpověď, pouze zaslali nejspíše předem naučenou básničku jako reakci na můj telefonát s operátorkou, kterou možná obdrželi mnozí z vás.
    ALZA:
    Dobrý den,
    děkuji, že jste se na nás obrátila
    Dle prověření s řidiči nebyla Základní instalace při doručení vyžádaná. V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    KLIENT:
    Dobrý den,
    ověřte si prosím, jestli Vaši řidiči mluví pravdu. Když přivezli pračku do bytu, nasměrovala jsem je do koupelny. Oni se zastavili na chodbě a řekli, že o zapojení nemají žádné informace. Hodili mi ji na chodbu a potom po mě jeden z nich při placení hodil desetikorunu a řekl mi, že pro tři koruny, co mu chyběly nazpátek si mám dojít nim do auta. To jsem nešla. Byla jsem v šoku, protože jsem sama a vím, že jsem zaškrtávala položku, že chci spotřebič připojit. Takové chování jsem dlouho nezažila. Chápu, že pracovat v sobotu je na nic. Pracuji v nemocnici jako sestra, tak vím o čem mluvím. Ale pokud je to problém, tak byste tuto nabídku měli vyškrtnout. Mohla bych poprosit o jména těch dvou mužů? O špatnou zkušenost se podělím s rodinou i přáteli.
    Předem děkuji za ochotu

    Ano, možná si řeknete, že měla na zapojení trvat, protože je vše uvedeno na faktuře. Ale tu měla zaslanou elektronicky a podívala se na ni až později. v tu chvíli byla v šoku z tohoto neprofesionálního jednání doručovatelů.
    Nicméně, abych celou situaci shrnul, tak očekávám následující reakci ALZY.
    Takže buď:
    – se omluví a celou situaci nějakým způsobem napraví a vyřeší
    -nebo celý tento příspěvek smaže, aby nebylo pošpiněno jméno firmy
    -nebo prostě tuto reakci budou mít na salámu a nic se tím nevyřeší.
    Nic víc mě nenapadá, jak to může dopadnout.
    Chápu, že celá nepříjemnost může být selháním jedince, ale jako jednička na trhu, jak se obchod prezentuje, by k tomuto nemělo docházet.
    Závěrem Vás, milá Alzo, můžu 100% přesvědčit, že tento nákup byl uskutečněn naposledy a už nikdy víc u Vás nikdo z našich přátel nenakoupí.
    Děkuji za možnost se vyjádřit a sdělit svůj názor
    Jakub Růžička
    Ruza99@seznam.cz

  4. 2.3
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    ⚠️ Při vrácení zboží do 14 dní u IČO si Alza neprávem účtuje penále za rozbalení výrobku (paradoxně jsem pořídil brýle, které nebylo nutné rozbalovat, takže při vrácení nebylo poznat, že byla krabička otevřena) a zároveň má Alza ambici se zúčastnit soutěže o nejabsurdnější poplatek roku – poplatek za umožnění odstoupení – vrácení zboží podnikateli. Pro jistotu mi to tam přidali a můj nesouhlas neberou v potaz. Je to masakr. Business first, zákazník až někde na konci. Nákup u Alzy na IČ nedoporučuji!! ?

    Klady: velký výběr
    Zápory: U IČO si účtují poplatek za rozbalení zboží, byť neprávem U IČO si účtují poplatek za umožnění odstoupení od kupní smlouvy, rádi soutěží v kategorii nejabsurdnější poplatek roku
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Lucie Budínská 9.5.2022 v 14:51
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Poslední zkušenosti jsou otřesné. Objednané zboží s doručením až do bytu. Emailem jsem byla informována, že je zboží skladem a že doručení bude od 8-20, po té, že zboží dovezou od 18- 20 a na to email, že chyba při nakladce, další den se vše opakovalo. Proto jsem objednávku zrušila a opět mi přišel email, že zboží doručíme. Komunikace s jejich podporu absolutně k ničemu! Myslím, že dané zbozí neměli ani skladem. Příště už radši zvolím pro nákup jiný obchod.

    Klady: Existují i lepší obchody
    Zápory: Poslední zkušenosti jsou otřesné. Objednané zboží s doručením až do bytu. Emailem jsem byla informována, že je zboží skladem a že doručení bude od 8-20, po té, že zboží dovezou od 18- 20 a na to email, že chyba při nakladce, další den se vše opakovalo. Proto jsem objednávku zrušila a opět mi přišel email, že zboží doručíme. Komunikace s jejich podporu absolutně k ničemu! Myslím, že dané zbozí neměli ani skladem. Příště už radši zvolím pro nákup jiný obchod.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.65
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednal jsem NOVOU potapěčskou sadu – šnorchl a brýle. Obal přišel otevřený a brýle dost všude umaštěné…

    Před časem jim došel jeden druh zboží a já se ptal, proč ho nedoplní. Odpověď byla, že dodavatel ho nemá aktuálně skladem. Podívám se na web dodavatele a vidím, že toho skladem dost od všeho.
    Alza asi čeká, až vyprodá méně chtěné zboží a teprve až pak nakoupí další…

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.65
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    10

    Po vraceni mobilu, chtějí po mě sluchátka, které byly jako dárek, tak zboží zamítli. Jsou to zloději, už jsem s nimi skončil ubožáci z******.

    Klady: Zboží
    Zápory: Reklamace sama výmluva
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  8. Spatna skusenost s alzou..nikdy viac

  9. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Nespolehlivost dodání.

    Klady: Žádné
    Zápory: Objednala jsem si myčku.Při objednávce bylo skladem 5 kusů na Alza cz. doručení druhý den, ještě ten den přišla zpráva že dodání zboží se opozdí o jeden den, to se dá ještě pochopit. Ale když Vám v den doručení(pátek) zavolá dopravce, že zboží dodají až v pondělí protože se veze že slovenské Alzy,vezou ji do Prahy a poté z Prahy do Brna a z Brna do Ostravy,tak to není divu že se doprava zdražuje čím dál více. Chápu je to kratší že Slovenska do Ostravy přes Prahu ( myšleno ironicky). Objednávku jsem zrušila s nyní čekám na vrácení peněz.Takže na Alze už nikdy více.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  10. Dobrý den, v prodejně Kladno oáza , jsme chtěli koupi mop v akci ,bylo zděleno že je k dispozici na prodejně v Chráštanech a že musím zaplatit 45kč poplatek za dopravu ze skladu. Směšné když prodejna a sklad je jedna budova. Pro vysvětlenou příjdu do obchodu koupím jeden Rohlík za 3kč a na pokladně mi naučtují 45kč že skladník doveze ze skladu .Obyčejná zlodějna nic víc pouze tímto způsobem okrádají zákazníky proto ,můžou mít miliardové zisky.K tomu dodat že zaměstnávají cizince dobbrý pouze na cestovní výzum nikoli pracovní všude jinde by firma nefungovala jen v ČR může. Proto Alza nikdy více.

1 6 7 8 9 10 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo